Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

When summer meets dusty pink


Νομίζω οτι όλες έχουμε βάλει για τα καλά το dusty pink στα outfit μας .Εμένα αν και δεν ήμουν ιδιαίτερα κορίτσι του ροζ , αυτές οι απαλές αποχρώσεις δεν μπορώ να μην τις εντάξω στην καθημερινότητα μου, από ρούχα μέχρι και αξεσουάρ.



Όλες ελπίζω να είστε σε κάποιονησί διακοπές ή σε κάποιο παραθαλάσσιο μέρος.Εγώ με την σειρά μου βρίσκομαι στο Λαύριο ,όπου έχω εξοχικό και περνάω τα καλοκαίρια.Είναι λοιπόν το μέρος όπου δροσίζομαι τα καλοκαιρια μου , με το δροσερό αεράκι του.










             
shirt : www.decoro.gr
bermuda : zara 
choker necklace : aliexpress
bag : h&m
watch : Casio


Και αφού κάναμε την βόλτα μας , περπατήσαμε , βγάλαμε τις φωτογραφίες μας , αποφασίσαμε να κάτσουμε στην πλάτεια να φάμε και να δροσιστούμε με μια Coca cola.



 

Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ, θα ήθελα να μου πείτε αν σας άρεσε και που βρίσκεστε αυτή την στιγμή...

Μέχρι το επόμενο ποστ να είστε όλοι και όλες καλά και να χαμογελάτε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου