Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Huge summer haul ( zara,h&m,sfera,bershka,pull and bear,forebelle)

Hello girls..Ξέρω οτι χάθηκα αλλά σε αυτό το διάστημα συνέβησαν τόσα πολλά και μου ήταν αδύνατον να τα συνδυάσω όλα.Ωστόσο σχεδιάζω και ξεχωριστό ποστ για αυτο το θέμα.

Πάμε όμως τώρα στο σημερινό ποστ .Εκπτώσεις ,εκπτώσεις και φυσικά εγώ δεν κρατήθηκα .Ας τα δούμε μαζί....


h & m αμάνικο μπλουζάκι ,3 ευρώ (δεν έχω προλάβει να την πάρω και έχει γίνει ένα με το δέρμα μου)


pull and bear  αμάνικο μπλουζάκι με φλαμιγκό ,4 ευρώ


pull and bear αμάνικο μπλουζάκι ,6 ευρώ


sfera top με λευκή ρίγα ,10 ευρώ (πραγματικά το έχω λατρέψει )


Bershka σορτσάκι πράσινο με βολάν στα τελειώματα ,10 ευρώ (θέλω σίγουρα να το πάρω και σε άλλα χρώματα )


Βershka top σε ροζ απαλή απόχρωση με  μανίκια στα μπρατσάκια ,5 ευρώ 


Aliexpress boho φούστα , γύρω στα 7 ευρώ.


Αliexpress boho φόρεμα με άνοιγμα στο πλάι και μανίκια στα μπρατσάκια , 10 ευρώ.


Aliexpress σουεντ φούστα σε ροζ απόχρωση ,10 ευρώ.


Zara βερμούδα ψηλόμεση με ξέφτια και λάστιχο στη μέση , 13 ευρώ.


Bershka kimono σατέν ,10 ευρώ.


Bershka Φόρεμα ριπ με choker,10 ευρώ
.

Bershka τζιν φόρεμα , 10 ευρώ.


Forebelle , τσάντα τύπου gucci στα 30 ευρώ 
 γυαλιά ηλίου γύρω στα 12 ευρώ το καθένα.Η ποιότητα τους είναι άψογη.





H&M καπέλο σατέν σε χακί , 10 ευρώ (όχι σε έκπτωση)
τσάντα μαύρη 12 ευρώ.


Bershka γόβες σε τιρκουάζ μπλέ , 10 ευρώ.

Ελπίζω να σας άρεσαν οι αγορές μου.Εσείς έχετε ψωνίσει τίποτα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου