Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Summerwear haul - Summer 2017 (Greek designers)

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ είμαι κορίτσι του καλοκαιρίου , μου αρέσει ο ήλιος η θάλασσα τα νησιά η μαυρισμένη επιδερμίδα και είμαι τρελή με τα μαγιό.Και έτσι αυτό τον καιρό που είχαν εκπτώσεις επωφελήθηκα λιγάκι και εγώ πάμε όμως να δουμε αναλυτικά τι πήρα (τιμή ποιότητα ).Ολα τα αγόρασα απο έλληνες σχεδιαστές Chic Mess και Nenis bikini.


Oχι πείτε μου πόσο τέλεια δείχνουν αυτά τα δύο μαγιουδάκια?Πως να αντισταθεις? Και τα δυο μαζί τα πήρα 99 ευρω μαζί με τα μεταφορικά και ξέρω οτι είναι ακριβά σε σχέση με αυτά της αγοράς αλλά κορίτσια πιστεύω πραγματικα πως αξίζουν.Τα αγορασα από την Αρμαρόλα. Στην αρχη στις φωτό πίστευα πως θα είναι πολύ πλαστικό αλλά κορίτσια καμία σχέση.Το ένα είναι ενα brazil bikini με καρύδες μπανάνες με τέλεια εφαρμογή και το άλλο ένα ολόσωμο με βαθύ πλάτη με γλυκούλια παγωτάκια.

g




Και τώρα περνάμε στο απόλυτο swimwear που πραγματικά ανυπομωνώ να το βάλλω...Νenis bikini το swimsuit the skyblue Christy,E τι μπορώ να πω εγω για αυτό το μαγιό κάθεται τέλεια στο σώμα ,κολακεύει τις καμπύλες αλλά αν έχετε κοιλίτσα δεν νομίζω να σας κάτσει καλά.Κόστισε στα 60 ευρώ με έκπτωση και το πήρα από το yfos.eu .To μαγιό είναι τόσο ανάλαφρο πάνω στο σώμα...











Έχει μια sexy πλάτη αλλά και πολύ ωραιο κόψιμο.Επίσης έρχεται μαζί με ένα πουγκάκι (το οποίο μυρίζει τόσο όμορφα) και λαστιχάκι με το ίδιο μοτίβο του μαγιό .Μία κίνηση που εκτιμώ πολύ.


































Αλλά επειδή εδώ τα λέμε όλα , πρέπει να σας δείξω και αυτό .Το λαστιχάκι είχε κάποιες ραφές αλλά το μαγιό δεν είχε θέμα και άλλωστε εγώ πλήρωσα το μαγιό και όχι το λαστιχάκι.




Σας δείχνω και τις φωτό από το κατάστημα ,απλά για να δείτε πως κάθεται.Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ μου και να το βρήκατε φρέσκο και να σας μύρισε θάλασσα,Περιμένω τα σχόλια σας και την γνώμη σας.Σας φιλώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου