Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Review #6 Kρέμα μαλλιών με γάλα Καριτέ και μέλι Le petit Marseillais

 Νομίζω πως όλες ταλαιπωρούμαστε από ξηρές άκρες το καλοκαίρι , μπορεί να αφήνουμε μακρυά τα προιοντα styling αλλά το αλάτι και ο ήλιος αφυδατώνει τα μαλλιά μας.Εγώ ανήκω δυστυχώς στις κοπέλες που έβαφαν πολύ τα μαλλιά τους με αποτέλεσμα να αποκτήσω ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά.

 Οπότε ένα απο τα αγαπημένα μου προιόντα είναι το conditionner.Όπου δω να γράφει ξηρά ταλαιπωρημένα μαλλιά εγώ προσωπικα το αγοράζω απευθείας και έτσι διάλεξα την κρέμα μαλλιών με γάλα Καριτέ και μέλι από le petit Marseillais


 Τι να πρωτοπώ για αυτό το θαύμα της φύσης.Αρχικά μυρίζει απίστευτα και παρατήρησα ότι η μυρωδιά του κρατάει αρκετά στα δικά μου μαλλιά.Είναι μια κρέμα του ενός λεπτού , κάτι πάρα πολύ πρακτικό.Απευθύνεται σε ξηρά ταλαιπωρημένα μαλλιά και λέει ότι θρέφει και ενυδατώνει.


Η συσκευασία του είαι στα 200 ml και το πήρα 1+1 στα 4 ευρώ , δηλαδή μου βγήκε 2 ευρώ το ένα.Πραγματικά όταν ξεβγάζω την κρέμα τα μαλλιά μου είναι τόσο βελούδινα που ξεμπλέκονται με τα δάχτυλα μου.Φυσικά χρειάζεται όπως όλα τα προιόντα συχνή χρήση για διάρκεια στην θρέψη της τρίχας  μας.


Αυτά από εμένα θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και την μάσκα.

Εσείς έχετε κάποιο προιόν για μαλλιά να μου προτείνετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου