Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Sales H & M haul - Cosmetics

Θεωρώ πως δεν υπάρχει καμιά μας που να μην παθαίνει μια μανία στην περίοδο εκπτώσεων.Εγώ προσωπικά μπαίνω μέσα και λέω τα θέλω όλα και τώρα.Συνήθως όμως στις εκπτώσεις ψωίζω ρούχα και όχι καλλυντικά και αυτό γιατί οι τιμές ειναι εξευτελιστικές.Μια από τις προηγούμενες μέρες πήγα λοιπον στα h&m της Καλλιθέας για να δω ρούχα αλλά ξαφνικά έπεσα το μάτι μου σε ένα stand που είχε κάποια καλλυντικά 1 ευρώ καλά ακούσατε.


Δυστυχώς δεν είχε τόση μεγάλη ποικιλία και ένα μεγάλο μου παράπονο ήταν ότι πολλά ήταν ανοιγμένα και σπασμένα .Και πραγματικά λέω γιατί να το κάνουν αυτό ας πάνε στο stand που έχει όλα τα καλλυντικά να τα τεστάρουν.Απλά α πάτε να το πάρετε πριν πάτε ταμείο να ανοίξετε το κουτάκι για να δείτε ότι είναι άθικτα.


Αρχικά εκτιμώ πολυ το γεγονός ότι οι συσκευασίες τους δείχνουν πολυτελείς αλλά δεν είναι μεταλλικές είναι πλαστικές , οπότε πιστεύω ότι μετά από λίγο θα ξεθωριάσει αλλά είναι πολύ οικονομικά πότε κανένα πρόβλημα.Μου αρέσει που όλα τα προιόντα έχουν ονόματα .




Πήρα λοιπόν το solair flair bronzing powder στην απόχρωση golden honey.Λέει πίσω ότι είναι πούδρα λάμψης αλλά είναι καλή επιλογή για κάποια πολυ ανοιχτόχρωμη , εγώ το χρησιμοποιώ για ζέσταμα μόνο .Αρχική τιμή 8 ευρω (8 g)

Επόμενο είναι ένα ρουζ από την σειρά pure radiance powder blusher στην απόχρωση cantaloupe  .Έχει λαμπερό φινίρισμα , εμένα προσωπικά δεν φαίνεται καν στο δέρμα μου και για αυτό θα το χρησιμοποιήσω σε ανάμειξη με άλλα πιο σκούρα ρουζ.Αρχική τιμή 8 ευρώ (5 g)



Πήρα δυο σκιές σε απίστευτα χρώματα .Η συσκευασία τους θυμίζει Milani .Αρχική τιμή 6 ευρώ (2 g).Έχουν και τα δύο πολυ κρεμώδη υφή, έντονη απόδοση και επειδή τις τέσταρα έχουν διάρκεια 6 ώρες με βάση , ίσως και περισσότερο απλά εγώ μετά ξεβάφτηκα.Πήρα τις αποχρώσεις mediterranea και blueberry swirl.





Τέλος φυσικά ένα lip cream στην απόχρωση le beau monde είναι ένα καρπουζί χρώμα που γίνεται εντελώς ματ και θέλει μόνο ένα πέρασμα.Ενθουσιάστηκα που το πήρα αν και έχω πάρα πολλά κόκκινα αλλά δεν βρήκα άλλα χρώματα και για 1 ευρώ δεν ήθελε και πολύ σκέψη.Αρχική τιμή 8 ευρώ (2 ml )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου