Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Mini haul (hondos center,public )

Όταν βγαίνεις στα μαγαζιά και έχει προσφορές νομίζω όλες θα συμφωνήσουμε ότι μας πιάνει ένα αμόκ αλλά αυτή την φορά νομίζω πήρα λίγα και καλά.Πάμε όμως να τα δούμε για να μην σας κουράσω κιόλας.



Πέρασα μια βόλτα στα Hondos Center γιατι μου τελείωσε η αγαπημένη μου βάση για μακιγιάζ της Radiant (18 ευρώ) 02 pale rose .Την έχω πάρει ήδη 4 φορές .Σας έχω πει πόσο αγαπώ αυτή την εταιρεία? Είναι η κατεξοχήν εταιρεία που διάλεγα στην εφηβεία μου και δεν με απογοήτευσε ποτέ.Πήρα και αυτή την βάση ματιών. (8,35 ευρώ)

Οι προσφορές 1+1 ειλικρινά με κάνουν να μην μπορώ να αντισταθώ.Πήρα λοιπόν την αποσμητική κρέμα της Perky (4 ευρώ), την οποία δεν την έχω δοκιμάζει πολύ.Λάδι μαυρίσματος χωρίς προστασία με άρωμα καρύδας από την Coppertone (8 ευρώ )



E και πέρασα και μία βόλτα από τα public όπου και πήρα αυτό το βιβλίο Η λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων που ήθελα πολύ να το διαβάσω και το πήρα γύρω στα 15 ευρώ (είχα κάνει κράτηση online 

Εσείς έχετε ψωνίσει τίποτα αυτό το διάστημα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου