Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Top Favorite Highlighters of 2016


Ποια από εμάς δεν λατρεύει τις λάμψεις και πόσο μάλλον από τότε που έγιναν μεγάλο trend .Eγώ είμαι highlighter lover και λατρεύω έντονες λάμψεις τύπου instagram και δεν ντρέπομαι καθόλου γι'αυτό.Και για αυτό επέστρεψα μετά από τόσο καιρό (αφού βρήκα χρόνο με την πρακτική δουλειά και όλα αυτά ) για να σας δείξω τα προιοντα λάμψης που λάτρεψα μέσα στο 2016.

Ξεκινάω με την αγαπημένη μου παλέτα από The Balm και πραγματικά είναι από τις πιο επιτυχημένες μου αγορές για το 2016 και στην ουσία περιέχει μέσα σε μία παλέτα τις πούδρες λάμψης της εταιρείας σε μικρότερη ποσότητα μεν σεβαστή για λάμψης δε.Να αναφέρω ότι έχουν κρεμώδη αποτέλεσμα και απλά το λατρεύω..


 Όμως όπως είπαμε επειδή αγαπάμε τις λάμψεις δεν στάθηκα εκει..Όχι οχι αγαπητές μου.Τι άλλο ανακάλυψα λοιπόν΄?

Μία σκιά από lovie η οποία σαν σκιά είναι ΜΑΠΑ αλλά όταν φεύγει από τις πρώτες στρώσεις με glitter δίνει μια λάμψη απίστευτη ειδικά για βράδυ φοβερό.... (2,00)

MUA UNDRESS YOUR SKIN : πείτε μου τι να σχολιάσω την απίστευτη λάμψη , την ποσότητα που δεν τελειώνει με τίποτα, ή για την διάρκεια του.Και ναι οτι ακουγεται γι'αυτο το προιον ειναι αλήθεια. (5,99)

LOVELY : αυτή την εταιρεία θα την βρείτε στα Dust&Cream και έχει μία υπέροχη χρυσή λάμψη , απίστευτη για σταρένιες επιδερμίδες.Μοιάζει πολύ με το Mary-Lou. Απλά αυτό έχει πιο πολύ glitter και δεν έχει τόσο υγρό αποτέλεσμα στο πρόσωπο .Αλλά υπάρχει και τεράστια διαφορά στην τιμή. (3,80)



Κορίτσια μου αυτά από εμένα.Θα ήθελα να μου πείτε από κάτω εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας προιον λάμψης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου