Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Collective haul-Shoes ..


Τι κάνετε κορίτσια πως είστε?Εγώ έχω εξεταστική και έχω τόσο διάβασμα..Σήμερα όμως ήρθα να σας μιλήσω για παπούτσια που αγόρασα τους τελευταίους μήνες και είπα να σας δείξω τι πήρα και να μου πείτε την γνώμη σας και εσείς...Nα πω εδώ οτι όλα τα αγόρασα με έκπτωση


sneakers από Fullah sugah 16 ευρώ .Μου αρέσουν πάρα πολύ και τα έχω καταευχαριστηθει.Η μεταλλιζέ μπρονζέ λεπτομέρεια σε ένα total black look  το απογειώνει.....


Μπαλαρίνες lace up μυτερές από Fullah sugah 16 ευρώ .Αυτές και αν τις έχω ευχαριστηθεί , τις φοράω συνέχεια και με τα πάντα .Απλά τώρα με το κρύο τις άφησα λίγο στην άκρη.


Μυτερές γόβες με λουράκια από Bershka.Δεν θυμάμαι τιμή γύρω στα 15-16 ευρώ


Παπούτσια από Fullah sugah 16 ευρώ..Αυτά ταιριάζουν τέλεια με χαλαρό ντύσιμο και με τζινάκι.


Τύπου αθλητικά σε τέλεια γκρι χρώμα.16 ευρώ Fullah sugah.Nομίζω ότι το αθλητικό στυλ είναι μεγάλη τάση πλέον και γιατί όχι αν μας βολεύουν κιόλας.



Και τέλος μποτάκια από Bozikis μόνο 15 ευρώ ..Αυτά και αν τα έχω λιώσει .Κάθε μέρα όλη μέρα..

Εσείς τι λέτε ? Ποιο παπούτσι σας άρεσε πιο πολύ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου