Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Summer faves (make up edition )

Αν και το καλοκαιράκι βρίσκεται κάπου στην μέση θα έλεγα, αποφάσισα να γράψω ένα κάπως σύντομο ποστ για τα αγαπημένα των τελευταίων μηνών για τα καλλυντικά και ένα ακόμη για τα προιόντα περιποίησης.


Τα καλλυντικά που χρησιμοποίησα τους τελευταίους μήνες είναι αυτά που επιλέγω το καλοκαίρι, ίσως με κάποιες αλλαγές στις εταιρείες.


Τις μέρες που έτρεχα σαν την τρελή για δουλειές στην Αθήνα και έκανε 45άρια ( γιατί ναι φίλες μουδυστυχώς δεν ήμουν σε μια παραλία αγκαλιά με ένα κοκτέιλ) , εκείνη λοιπόν τη στιγμή το Infallible matte της L' OREAL με έβγαζε από την δύσκολη θέση.

Η powder bronzer της Jordana , μου έδινε χρώμα (το οποίο φυσικά και δεν είχα) και λάμψη.Πραγματικά το λάτρεψα αν και φαν των highlighters δεν το χρειάζεστε ..


Λόγω έλλειψης χρόνου παρέλειψα κοφτά πινελάκια και gel eyebrow ,Brows creator pencil από Lovely που κάνει την εφαρμογή στο άψε σβήσε με έβγαλε ασπροπρόσωπη.Ξέρετε πόσο το αγαπώ αυτό το προιον.

Το liquid lipstick από Annie με μια σαμπανιζέ μεταλλική απόχρωση έδινε φως στο κέντρο των χειλιών μου πάνω από άλλα matte κραγιόν.


Για τα νύχια επέλεγα ή μια λιλα-ασπρη απόχρωση από Lovie ή μια υπέροχη χρυσή μεταλλική από Dust and cream , που ακόμη είναι στις πρώτες μου επιλογές.


Μπορεί να είναι καλοκαίρι , αλλά ακόμη και έτσι λίγη ένταση και χρωματάκι στα μάτια την θέλουμε εμείς τα κορίτσια.

Mascara σε μπλε χρώμα από Tommy G για τις πιο τολμηρές εμφανίσεις μου απλά με μια μπεζ σκιά.

Όταν όμως επέλεγα να κάνω ακόμη πιο έντονο το βλέμμα μου η Cocoa blend palette της Zoeva μου έδινε πολλές επιλογές αλλά και απίστευτα γήινα χρώματα..



Ποίο είναι το δικό σας summer essentiel? Θα ήθελα πολύ να μάθω ...
                                                                                       
                                                                                         ⧫Marion ⧫
                                                                             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου