Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

December Empties

Ποια από εμας δεν αγαπά τα empties .Εγώ προσωπικά το λατρεύω γιατί είναι μια σύνοψη από προιόντα που αγάπησα ή μίσησα.Πάμε να δουμε όμως κάποιες από τις δικές μου άδειες συσκευασίες.



Τελείωσα την λοσιόν καθαρισμού της Clearasil spot control, που καθαριζει την βρωμια και απομακρύνει του ρύπους και ένα έχω να πω μπορεί όντως να ξηραίνει λίγο το δέρμα αλλά ήταν πραγματικό θαυματουργό για την ακμή μου.Η μυρωδιά της ήταν όντων λίγη έντονη.

Ένα ακόμη θαύμα για την ακμή μου , το οποίο το έχετε ξαναδεί σε αγαπημένα είναι η Effaclar duo κρέμα ημέρας.Τι να πω γι'αυτή την κρέμα ,με ενυδατώνει τόσο όσο πρέπει για να μην βγάζω λιπαρότητα,εμποδίζει επόμενα σπυράκια να βγουν και απομακρύνει και τα προηγούμενα.Ακόμη να σας πείσω?


Tελείωσα μωρομάντηλα από το super market MARKETIN ,τα οποία χάρη στο καπάκι έμειναν πολύ υγρά μέχρι τέλους και τα χρησιμοποίησα για παντός χρήσης 

Τελείωσα το αποσμητικό Sport της Fa , όπου έχω αναλυτικό ποστ εδώ



Από τα καλλυντικά πιο συχνά τελειώνω mascara και  makeup.Σήμερα έχω να σας δείξω δύο mascara από την εταιρεία Essence

Get big lashes για όγκο από essence, δίνει απίστευτο όγκο και μέτριο μήκος.Μου άρεσε πολύ απλά δεν με βόλευε στην αρχή τόσο πολύ το βουρτσάκι που είναι τεράστιο.Άργησε να μου τελειώσει και σίγουρα θα την ξαναπάρω.

Lashes go wild , στην αρχή με απογοήτευσε ένιωθα ότι δεν έκανε τίποτα αλλά όσο την χρησιμοποιούσα έκανα καλή δουλειά στον όγκο.Όπως καταλάβατε είμαι φαν του όγκου.

Γενικά να τονίσω ότι οι mascara Essence δεν μου αρέσουν στην αρχή .Πάντα μου αρέσουν μετά από κάποιες χρησεις και όταν δεν είναι τόσο υγρές.


Extraordinaire oil:Αυτό το λαδάκι από Elvive το έχω αγοράσει δυο φορές ,δίνει απίστευτη λάμψη και τα ενυδατώνει καλά.Είναι το καλύτερο από αυτά που κυκλοφορούν και σίγουρα θα τo αγοράσω σύντομα .Το μόνο αρνητικό είναι για εμένα η μυρωδιά του που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα.

Dove intense repair conditioner: δεν μου άρεσε καθόλου .Ένιωθα πως δεν κάνει τίποτα στα δικά μου μαλλιά τα οποία θέλουν επιπλέον φροντίδα.Ευτυχώς ήταν σε δειγματάκι και δεν θα το αγόραζα.

Κορίτσια μου εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά τα προιόντα?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου