Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Review-Moisture bomb tissue Garnier

Οι μέρες των εορτών για τις περισσότερες απο εμάς είναι πολυ απαιτητικές , κουραστικές.Με αποτέλεσμα το δέρμα μας να χρειάζεται αυτό που λέμε λάμψη και βοήθεια.Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια μάσκα που δοκίμασα πριν από λίγες ημέρες,και δεν είναι άλλη από την Moisture bomb tissue της Garnier.


Να δουμε ομως πιο αναλυτικά τι υπόσχεται τι κάνει και εάν όντως το κάνει.


Η μάσκα αυτή υπόσχεται ενυδάτωση μιας ολόκληρης εβδομάδας με ενυδατικό serum.Πείτε μου πόσο πολλά υποσχόμενα μπορεί να είναι αυτό?Χάρη στο ρόδι στο υαλουρονικό οξυ και στο ενυδατικό serum υπόσχεται full ενυδάτωση ,λάμψη και μείωση ρυτίδων.Για το τελευταίο δεν μπορώ να πω πολλά μιας και δεν έχω.Η μάσκα περιέχει ένα πανί στην ουσία εμποτισμένο με τα ευεργετικά συστατικά,το οποίο έχει κάποιες οπες για τα ματια τα χείλη και την μύτη.Έχει μέσα ένα μπλε φιλμ το οποιο το αφαιρεις.Τοποθετείς και την αφήνεις να δράσει για 15 λεπτά.Η τιμή της είναι γύρω στα 4 ευρώ.


Τα αποτελέσματα : το δέρμα μου υπέρενυδατωμένο (και να τονίσω οτι έχω ξηρό δέρμα με τάση να ξεφλουδίζει), επίσης το έκανε τόσο λαμπερό ,που δεν έχω δει άλλη μάσκα να μου το προσφέρει αυτό..Δεν βρίσκω τίποτα αρνητικό να πω ειλικρινα.


Αν θα την ξαναγόραζα?Σίγουρα αλλά αν την βρω σε προσφορά.Κάτι πολυ θετικό είναι πως μένει πολυ υγρό μέσα στην συσκευασία .Εγώ το κράτησα και το χρησιμοποίησα την επόμενη εβδομάδα.

Εσείς κορίτσια έχετε δοκιμάσει αυτή την μάσκα?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου