Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

October faves 2016- Αγαπημένα Οκτωβρίου


O μήνας που πέρασε ήταν ένας μήνας με αρκετό τρέξιμο, οπότε δεν μπορώ να πω ότι βαφόμουν ιδιαίτερα .Και όταν βαφόμουν έκανα συνήθως απαλό μακιγιάζ με μπρονζέ τόνους.Πάμε όμως να δουμε τα προιόντα που ξεχώρισα.


Ξεκινάω με περιποίηση και φυσικά με Bio oil , το οποίο το έβαζα για ενυδάτωση προσώπου κάθε βράδυ και έκανε θαύματα με το ξηρό δέρμα μου.Από άρωμα με συντρόφευσε από BODYSHOP και την σειρά Chocomania , το οποίο μου θυμίζει πάντα Χριστούγεννα.

Μπορώ να πω ότι το φθινόπωρο-χειμώνα δεν χρησιμοποιώ προιοντα σωματος αλλά αυτή η κρέμα σώματος με βούτυρο καριτέ για ξηρές επιδερμίδες από Nivea.


Πάμε τώρα στο μακιγιαζ .Για βάση δοκίμασα και λάτρεψα το HD foundation της W7 και κορίτσια κάνει το πρόσωπο λες και θα πας για φωτογράφηση.Κοψίματα ξανά , ξανά και ξανά με το Bahama mama από Thebalm.Κάνει το τέλειο contouring για εμένα που θέλω έντονο contouring.Ρουζάκι επέλεγα από lovie no 40, έχει έντονη απόδοση και θέλει προσοχή....Highlighter από MUA undress your skin απόχρωση iridescent gold , το χρησιμοποιώ από το καλοκαίρι ασταμάτητα και πραγματικα είναι απλά απίστευτο.


Τέλος χρησιμοποίησα αρκετά την Meganudes2 από Technic ,μου άρεσε αλλά δεν είναι αν είσαι όλη μέρα εξω ακόμη και με το painterly από MAC.Kαι φυσικά προιον για τα φρύδια μου άρεσε πολύ το eyebrow gel από Essence.

Eσείς έχετε κάποιο κοινό αγαπημένο με εμένα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου