Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Huge summer shoes haul- Bozikis,Stradivarious,Celestino,Fullah sugah

 Καλησπέρα κορίτσια μου .Πόσο καιρό έχουμε να τα πουμε? Ποσο μου έχετε λείψει δεν φαντάζεστε .Ο λόγος της απουσίας μου είναι ότι έχω πολύ δουλεία και πολλές υποχρεώσεις το τελευταίο διάστημα και απλά προσπαθώ να προσαρμοστώ στην τωρινή κατάσταση.Ωστόσο επέστρεψα και αποφάσισα να βάλλω μια σειρά στις ιδέες μου και στα άρθρα μου.

Πάρτε κάφε γιατί έχω πολλά να σας δείξω.Σήμερα θα σας μιλήσω για παπούτσια , και μάλιστα για καλοκαιρινά παπούτσια .Λίγο πριν τα κλείσω στο πατάρι είπα να σας δείξω τι αγόρασα.Πείτε ποιά δεν είναι εθισμένη στα παπούτσια.Ο λόγος που πήρα τόσα ήταν γιατι πραγματικά οι τιμές ήταν τόσο δελεαστικές που δεν μπορούσα να αντισταθώ.Πάμε όμως να τα δούμε και να δούμε και τιμούλες  .




 Ας ξεκινήσω με το κατάστημα Bozikis .Αυτές οι εσπαντρίγιες κόστισαν μόλις 5 ευρώ η καθεμία .Πως να αντισταθώ?




 Από το ίδιο κατάστημα πήρα αυτές τις εσπαντρίγιες - πέδιλο 5 ευρώ και αυτές .Και ΝΑΙ αγαπώ το glitter.Ανυπομωνω να τις φορέσω του χρόνου.


 Σανδάλια , σανδάλια , σανδάλια.Συγγνώμη αλλά γίνεται καλοκαίρι χωρίς σανδάλια? Όχι φυσικά , ε και έτσι είπα να πάρω μερικά ( 5 ευρώ το καθένα) .Το πρώτο ζευγάρι είναι μέχρι τον αστράγαλο και τα άλλα δένουν ψηλά , όχι μέχρι το γόνατο βέβαια. Το δεύτερο ζευγάρι έχει χάλκινες glitter λεπτομέρειες.Ε ναι είπαμε αγαπώ το glitter.



 Tα δύο πρώτα είναι πάλι απο Bozikis και είναι εσπαντρίγιες με πέτρες πάνω 5 ευρώ το καθένα .Ειδικά η μαύρη εξαιρετική ποιότητα. Η τρίτη και η οποία πραγματικά η ποιότητα του είναι εξαιρετική.Είναι από Celestino , κόστισε 9 ευρώ και έχει σουέντ και δέρμα λεπτομέρειες..




 Από το πολύαγαπημένο μου  Fullah sugah πήρα αυτά τα σανδάλια , το πρώτο ήταν δώρο στην ουσία και το δεύτερο κόστισε νομίζω 16 ευρώ και υπάρχει ακόμη νομίζω online.H ποιότητα τους είναι πραγματικά μοναδική.




 Και τέλος , ναι επιτέλους τελειώνω.Το καφε σουεντ πέδιλο είναι από Stradivarious και μου κόστισε 13 ευρώ.Είμαι απλά ερωτευμένη μαζί του.Το δεύτερο super sexy μαύρο πέδιλο είναι από Bozikis , όπως και η floral παντόφλα και τα δύο μου κόστισαν από 5 ευρώ το καθένα.


 Κορίτσια μου αυτά απο εμένα , θα ήθελα να μου πείτε τι σας άρεσε απο αυτά που σας έδειξα.Θα τα πούμε σύντομα με αγαπημένα και empties.

                                                                
   Σας φιλώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου