Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Aliexpress haul and revie - liquid lipstick ( lime crime, nyx , dose),nail art,lashes



Σήμερα αυτό το πόστ είναι αφιερωμένο στο Aliexpress , με τις πάντα οικονομικές τιμές.Πάντα λατρεύω να ψωνίζω απο εκει συνήθως προιοντα για νύχια , πινελα , βλεφαρίδες αλλά και κοσμήματα.Πάμε να δουμε μάζι τι πήρα και μιάς καιτα έχω καιρό θα σας πω και την γνώμη μου.


Πήρα αυτό τον τροχό γιατί τόσο καιρό με τα gel είχα χαλάσει πόσες λίμες.Και έχω ενθουσιαστεί , κάνει πολύ καλή δουλειά.Έχει εξαρτήματα για να λειαίνεις την επιφάνεια αλλά και να κάνεις λεπτομέρειες όπως αν έχει πάει gel σε πετσάκια.Τιμή 3,50 ευρώ.


Αυτή η ροδέλα περιέχει μέσα τρουκς σε διάφορα σχέδια και έχω ήδη χρησιμοποιήσει το χρυσό σε ρόμβο .Έχω και φωτόγραφία στα ινσταγκραμ.Τιμή 0,60 ευρώ.


Πήρα αυτό το πινέλο για highlighter 0,80 λεπτά.Η ποιότητα του είναι πολύ καλή απλά εγώ προτιμώ τα πιο μικρά πινέλα.

Φυσικά και θα έπαιρνα ψεύτικες βλεφαρίδες .Αυτές που διάλεξα δίνουν ένα πολυ μυστηριωδες βλέμμα.Τιμή 0,80 ευρώ.


Και τέλος το καλύτερο κομμάτι είναι τα υγρά κραγιόν που πήρα.Φυσικά είναι  απομιμήσεις αφου το πιο "ακριβό" κόστισε 1,50 ευρώ.Θα σας πω λιγα πράγματα για την υφή τους .Όλα είναι εντελώς ματ και διαρκούν μέχρι να τα βγάλω ειλικρινά. Τώρα τα velvetine η υφή τους είναι βελούδινη, μοιάζουν με αυτά των sephora αλλά ακόμη πιο σταθερά.Το dose είναι λιγότερο βελούδινο αλλά εξίσου καλό και το nyx δεν το έχω δοκιμάσει κυριώς λόγω χρώματος , δεν ξέρω και εγώ τι σκεφτόμουν.


Το αγαπημένο μου σαν χρώμα είναι το Shroom.

Εσείς έχετε ψωνίσει κάτι από το Aliexpress?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου