Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

November zammple haul


Καλησπέρα κοριτσια μου.Επέστρεψα πάλι και τι καλύτερο από ένα haul.Νομίζω ότι όλες ξέρουμε το zammple και όλες το αγαπάμε.Πήρα κάτι πραγματάκια ,τα οποία να πω την αλήθεια δεν τα έχω δοκιμάσει όλα αλλά πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά.


Πήρα το ξηρό σαμπουαν με δράση αργίλου από Elvive και λίγο που το δοκίμασα μου άρεσε η φρεσκάδα και το άρωμα του αλλά δεν μου φάνηκε αποτελεσματικό όπως της Batiste αλλά όπως είπα θα δούμε.Μετά πήρα το conditionner της Wash&go με εκχύλισμα ροδιού , το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου εκτός από το άρωμα του.Και μια βαφή Olia της Garnier , την οποία φυσικά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη.


Και για τέλος άφησα το καλύτερο , αυτή την υφασμάτινη μάσκα με υπέρ-ενυδατικό oρό της Garnier και όταν την δοκιμάσω σίγουρα θα κάνω ποστ...Και τέλος επέλεξα την οδοντόκρεμα για παιδιά της Zendium που ούτε και αυτή την έχω δοκιμάσει αλλά είχα δοκιμάσει την κλασική έκδοση και μου άρεσε πολύ.

Εσείς κορίτσια μου έχετε δοκιμάσει κάτι απο τα παραπάνω?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου