Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Make up haul - Oggi,Flormar


 Ποια απο εμας δεν αγαπάει τα ψώνια και πόσο μαλλον όταν είναι σε πολύ χαμηλές τιμές και μπορείς να φύγεις με μια τσάντα γεμάτη με καλούδια.Έτσι μια μέρα είχα βρεθεί στο κέντρο για κάτι δουλειές και πέρασα από Oggi και Flormar και έκανα κάποιες αγορές ..Πάμε να τις δούμε μαζί..



Πήρα 3 κρέμες χεριών από την εταιρεία Pielor με μάνγκο και φράουλα, μια με πατσουλί και κεχριμπάρι.Το τελευταιο δυστυχως δεν το βρήκα , θα είναι χωμένο σε κάποια τσάντα μου.Κλασσικά.Αγαπώ την συσκευασία τους είναι υπέροχη .Είναι στα 30 ml και κόστισαν μόλις  89 λεπτά.Σίγουρα θα πάρω και άλλα , γιατί έχει ακόμη σε πολλά αρώματα




Από την Flormar  πήρα ένα σετ για τα φρύδια , το οποίο έχει μία σκιά φρυδιών και ένα gel για να τα σταθεροποιείται , και σε ένα συρταράκι έχει τσιμπιδάκι και βουρτσάκι.Αλλά δυστυχώς δεν μου κάθισε καλά το χρώμα του γιατι κοκκινίζει.Και φυσικά δεν φεύγουμε χωρίς να πάρουμε κραγιόν.Αγόρασα 2 lipstick stylo με spf 15 στις αποχρώσεις cublic sun και collage of citrus.Η απόδοση τους δεν είναι πολύ οπάκ αλλά μου άρεσαν πολύ οι αποχρώσεις.Και νομίζω κόστισαν στα 2-3 ευρώ.



Και τέλος από Oggi αγόρασα υγρά κραγιόν από την εταιρεία Annie .Κόστισαν 1,5 ευρώ .Οι αποχρώσεις που αγόρασα είναι και οι μόνες που αγορασα .Η υφή τους είναι πολύ ξηρή για αυτό θέλει προσοχή.Εγώ βάζω απο κάτω ένα ενυδατικό κραγιόν παρόμοιας απόχρωσης και όλα είναι οκ.



Οι αποχρώσεις από κάτω προς τα πάνω : 01,03,08,09.  Η αγαπημένη μου είναι η 09 , και συνήθως στο κέντρο βάζω την 08.

 Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προιόντα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου