Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Review -Matte lipstick Seventeen

Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα αγαπημένο θέμα σε όλες νομίζω.Kαι είναι φυσικά τα κραγιόν .Όλες μας φοραμε κραγιόν , αλλες προτιμάμε τις πιο nude αποχρώσεις και άλλες τις πιο έντονες.Σήμερα θα μιλήσουμε για τα κραγιόν της εταιρείας Seventeen.

H εταιρεία αυτή έχει μεγάλη γκαμα από αποχρώσεις.Και εγώ διάλεξα αυτές που μου άρεσαν περισσότερο .Βέβαια η συλλογή όλο και ανανεώνεται.


Θετικά : Η τιμή τους που είναι στα 10 ευρώ τα καθιστούν πολύ προσβάσιμα.Τα αγαπημένα μου προς υφή είναι τα δύο πρώτα που αγόρασα , δηλαδή το no 02 και το no 12.H υφή τους είναι εντελώς matt , ότι ακριβώς μου αρέσει σε ένα κραγιόν.Γράφουν αμέσως στα χείλη και διαρκούν  5-6 ώρες σίγουρα .Φυσικά αν φάτε κάτι λιπαρό θα φύγει , άλλωστε δεν είναι ανεξίτηλο κραγιόν.

Αρνητικά : Ίσως μπορώ να αναφέρω την συσκευασία , ενώ στην αρχή μου άρεσε και φαινόταν πολυτελής με τον καιρό άρχισε να ξεφτίζει και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό.Επίσης οι αποχρώσεις no 21 και no 22 έχουν αρκετά πιο ενυδατική φόρμουλα και ήθελε σίγουρα σταθεροποίηση με πούδρα


 Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά τα κραγιόν και αν ναι σας άρεσε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου