Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Haul bebeauty.gr - w7- Jordana

Καλησπέρα σε όλες κορίτσια μου ελπίζω να είστε όλες καλά.Νιώθω ότι έχω να γράψω τόσο καιρό.Και όλα αυτά λόγω εξεταστικής.Παρακαλώ όσες συμπάσχουν ας μου σχολιάσουν , για να μην νιώθω μόνη σε αυτό τον πλανήτη βρε αδερφέ.

Έχω αγοράσει τόσα πραγματάκια αυτόν τον καιρό και θέλω τόσο πολύ να σας τα δείξω.Σήμερα όμως θα σας δείξω τι πήρα από το bebauty.gr και θα σας μιλήσω πολύ λίγο για τα πράγματα γιατί δεν τα έχω χρησιμοποιήσει πολύ.


 


Αυτό που πήρα ήταν το glam box της w7, το οποίο το ήθελα τόσο καιρό και ήταν πάντα εκτός αποθέματος.Κόστιζε 20 ευρώ και έχει μέσα 3 παλέτες , πολύ καλό deal θεωρώ για να δοκιμάσουμε προιόντα.


Ας ξεκινήσω με αυτό που δεν μου άρεσε το οποίο ήταν ότι η παλέτα the cheeky trio στο πάνω μέρος ήταν γδαρμένη αλλά οκ μπορούμε να το προσπεράσουμε αυτό.


Η παλέτα in the buff έχει γίνει πραγματικά αγαπημένη μου, έχει γηινα χρώματα τα οποία όμως δεν μοιάζουν όλα μεταξύ τους είναι όλα μεταλλικά ή με shimmer και έχει δυο matte .Η απόδοση τους είναι μέρια προς καλή 


Μέσα υπήρχε και η midight , την οποία δεν την έχω χρησιμοποιήσει και για αυτό δεν μπορώ να πώ πολλά .Απλά θεωρώ τα χρώματα της λίγο πιο χειμωνιάτικα.



Αχ αυτή η παλέτα, στην αρχή πραγματικά την μίσησα.Την δοκίμασα στο χέρι και πραγματικά δεν έκανε απολύτως τίποτα , δεν σας κάνω πλάκα.Αν θέλετε κάτι έντονο , ειλικρινά μείνετε μακρυά .Ωστόσο στο πρόσωπο για ένα περίεργο λόγο γράφει ωραία , απαλά μεν αλλά ωραία.


Μέτα πάμε σε μία εταιρεία που υπέραγαπώ και δεν είναι άλλη απο την Jordana..Πήρα δύο ρουζ το ένα είναι το coral radiance , το οποίο είναι ένα κοραλί ροζ ματ και το άλλο είναι το bronze , το οποίο είναι ένα σκούρο καφέ με ιριδισμούς , το αγαπώ πραγματικά.Και τα δύο έχουν πολύ έντονη απόδοση.Νομίζω έκαναν 3,50 ευρώ.Και τέλος πήρα το bronzer  01 beach bronze , το οποίο δε το έχω ανοίξει ακόμη γιατί είναι ανοιχτόχρωμο και θα το ανοίξω το χειμώνα.Τιμή και αυτό στα 3,50 ευρώ.

 Όλα όσα πήρα μου άρεσαν πραγματικά πολύ και μου ήρθαν μόλις σε 1 ημέρα.Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι απο αυτά?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου